Urządzenie do geometrii kół GTO Laser - MS Wyposażenie warsztatów samochodowych i SKP

     szukaj     
Przejdź do treści

Menu główne:

Urządzenie do geometrii kół GTO Laser

GTO Laser umożliwia dokonanie kontroli geometrii ustawienia kół w samochodach osobowych, miniwanach i pojazdach dostawczych posiadających obręcze kół w zakresie średnic 12 - 20".



Urządzenie oferorawne jest w kilku wariantach:

  • GTO Laser - wersja z szafką sterowniczą
  • GTO Laser Plus - stanowisko dokujące
  • GTO Laser - wersja ścienna
  • GTO Laser - wersja bazowa
VIDEO
GTO Laser jest urządzeniem laserowo - mechanicznym, za pomocą którego kąty poziome (zbieżności kół, przesunięcie kół osi przedniej i odchylenie geometrycznej osi jazdy od osi symetrii) mierzone są na drodze optycznej z wykorzystaniem niskoenergetycznych laserów półprzewodnikowych, a kąty pionowe (kąty pochylenia kół oraz kąty wyprzedzenia i pochylenia osi sworzni zwrotnic) w sposób mechaniczny.

Posłużenie się wiązkami światła laserowego umożliwia pomiar nawet przy bardzo intensywnym nasłonecznieniu. Użyte lasery są w pełni bezpieczne. Zespoły pomiarowe zasilane są bateriami akumulatorów nowej generacji (bez efektu  pamięciowego). Ładowanie i doładowywanie baterii akumulatorów odbywa się w pełni automatycznie, po odłożeniu zespołów pomiarowych na stanowiska odkładcze.

Zalety urządzenia:

  • pomiar zbieżności indywidualnej kół przednich względem geometrycznej osi jazdy z uwzględnienie przesunięcia kół osi przedniej
  • możliwość sprawdzenia i korekty geometrii ustawienia kół w samochodach powypadkowych
  • swoboda konfiguracji urządzenia podczas pracy - wybór między 2 - 4 zespołami pomiarowymi
  • pomiar śladowości i nierównoległości osi
DANE TECHNICZNE
parametr mierzonyzakresy pomiarowe
Parametry kół osi przedniej
pochylenie koła
+/- 5°
zbieżność indywidualna
+/- 1° 50'
kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
- 5° + 18°
kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
- 5° + 18°
zbieżność całkowita
+/- 3° 40'
nierównoległość osi kół
+/- 100 mm
kąt przesunięcia kół osi przedniej+/- 3° 40'
maksymalny kąt skrętu kół+/- 60°
Parametry kół osi tylnej
zbieżność indywidualna
+/- 2°
zbieżność całkowita
+/- 4°
pochylenie koła
+/- 5°
DO POBRANIA
 
© Małgorzata Staniszewska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego