Tester diagnostyczny SUN PDL 4000 - MS Wyposażenie warsztatów samochodowych i SKP

     szukaj     
Przejdź do treści

Menu główne:

Tester diagnostyczny SUN PDL 4000

Samodzielny tester diagnostyczny PDL 4000 łączy w sobie łatwość użytkowania i zaawansowane możliwości diagnostyczne, jakich możesz spodziewać się od produktów pod marką SUN.

Oprogramowanie testera zawiera w sobie diagnostykę EOBD / OBD II orazdiagnostykę producencką dla większości marek samochodów.

PDL 4000 pozwala na szybką i sprawną diagnostykę, co umożliwia naprawę w krótszym czasie. Tester jest gotowy do pracy w mniej niż 10 sekund, nie wymaga żadnych dodatkowych czynności inicjalizacyjnych, dzięki czemu można pracęrozpocząć od razu.

Tester wyposażony jest w duży 7-calowy, kolorowy wyświetlacz dotykowyumożliwiający nawigowanie z wykorzystaniem ikon graficznych, pozwala tworzyć własne listy użytkowników w prosty sposób za pomocą kliknięcia w ekran. Wyświetlacz przystosowany jest do pracy w warunkach warsztatowych działa także wtedy, gdy operator ma na rękach rękawiczki. Dodano również funkcję "przyczyna-skutek", która pozwala na dwukierunkowe sterowanie podczas korzystania z podglądu parametrów pracy PID.
Pomimo dużego wyświetlacza urządzenie jest niewielkie i lekkie. Litowo - jonowa bateria nowej generacji ładowana jest automatycznie za każdym razem, gdy tester jest podłączony do pojazdu przez gniazdo diagnostyczne. System operacyjny i szybki procesor pozwalają na szybką i sprawną komunikację z pojazdem.

Tester PDL 4000 oferuje nie tylko szybką diagnostykę, ale również obsługę szerokiejgamy producentów łącznie z zaawansowanymi funkcjami jak adaptację, kodowania, programowania, testy funkcjonalne z podglądem danych rzeczywistych na żywo w formie graficznej, co jest niezbędną funkcją przy diagnostyce usterek bez obecnych kodów błędów lub diagnostyce usterek chwilowych.
DO POBRANIA
Główne cechy

  • uniwersalny, samodzielny tester elektroniki pojazdowej
  • możliwość rejestrowania danych podczas jazdy próbnej - test drogowy
  • możliwość przechowywania ustawień określonych przez użytkownika
  • łatwe do zrozumienia opcje nawigacji i kontroli
  • regularne aktualizacje oprogramowania online
  • wygodna prezentacja danych na kolorowym wyświetlaczu
  • eksport danych do PC i zarządzanie danymi z programem ShopStram
  • gotowość do pracy w ok. 5-10 sekund po włączeniu
  • inteligentne ładowanie akumulatora
  • brak blokady abonamentowej
Sprzęt

  • dotykowy wyświetlacz LCD TFT kolor, o przekątnej 7 cali, 24-bitowa głębia koloru
  • wyświetlana informacja o napięciu na złączu diagnostycznym pojazdu
  • obsługa przez ekran dotykowy lub 4-kierunkowy pad nawigacyjny
  • zasilanie akumulatorowe
  • szybki procesor
  • karta mini SD jako magazyn pamięci i do uaktualnienia oprogramowania
Obsługiwane pojazdy

  • AUDI, BMW, Ford, Mercedes, MG / Rover, Opel, Seat, Skoda i Volkswagen od 1992 r.
  • Alfa, Citroen, Fiat, Lancia, Land Rover, Peugeot i Renault od 1995 r.
  • Smart od 1998 r.
  • Honda, Nissan i Toyota od 1999 r.
  • Jaguar, Mazda, Mitsubishi, Subaru i Volvo od 2000 r.
  • Mini od 2001 r.
  • Hyundai od 2001 r.
  • KIA z 2002 r.
  • Dacia od 2004 r.
  • Suzuki od 2005 r.
  • Producenci z Ameryki Północnej (w języku angielskim)
Oprogramowanie zgodne z EOBD

  • EOBD dla wszystkich samochodów benzynowych od 2001 r.
  • EOBD dla wszystkich pojazdów z silnikiem Diesla z 2004 r.
  • wyświetlanie kodów błędów i danych rzeczywistych
  • zerowanie informacji diagnostycznej zwiazanej z emisjami zanieczyszczeń
  • obsługa wszystkich trybów serwisowych i protokołów EOBD
Specyfikacja

  • wyświetlacz 7'', ekran dotykowy
  • bateria wewnętrzna akumulator litowo-jonowy
  • zasilanie zewnętrzne baterii (VDC) 10 - 32
  • zasilanie zewnętrzne poprzez zasilacz (VAC) 110-230 V
  • zakres temperatur pracy 0 - 45 °C
  • przybliżone wymiary gabarytowe urzadzenia 28/15/5 cm
  • przybliżona waga ok. 1,2 kg
Funkcje oprogramowania

  • obsługa sterowników silników i automatycznych skrzyń biegów, systemów bezpieczeństwa i komfortu takich jak ABS, ESP, SRS, tablicy rozdzielczej, czujniki kąta skrętu, TPMS, asystent parkowania i wielu innych
  • odczyt i kasowanie kodów usterek
  • reset liczników serwisowych
  • automatyczny odczyt informacji identyfikacyjnej pojazdu
  • automatyczne skanowanie sterowników pojazdu z informacją o ilości błędów i funkcja kasowania wszystkich błędów
  • funkcja wyzwalania PID zdefiniowanego przez użytkownika do wyszukiwania i diagnozy w trybie graficznym
  • wyświetlanie danych na żywo w trybie graficznym i tekstowym
  • jednoczesne wyświetlanie do 7 parametrów w trybie tekstowym
  • jednoczesne wyswietlanie do 4 parametrów w trybie graficznym
  • tworzenie listy danych przez użytkownika
  • proste przewijanie wszystkich rekordów na listach parametrów
  • testy elementów wykonawczych
  • adaptacja sterowników
  • test drogowy - (tryb nagrywania) na okres do 2000 latek - kompletny zapis wszystkich parametrów
  • funkcja zamrożenia danych na ekranie
  • zapis konfiguracji ostatnich 20 badanych pojazdów
 
© Małgorzata Staniszewska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego