Menu główne:
- GeoTest 60 Standard - przewodowe zasilanie zespołów pomiarowych i przewodową komunikację między zespołami pomiarowymi i jednostką centralną
- GeoTest 60 Radio - akumulatorowe zasilanie zespołów pomiarowych i radiową komunikację między zespołami pomiarowymi i jednostką centralną
- GeoTest 60 Radio Plus - wersja z ergonomiczną jednostką sterującą
- szybki zapis danych pomiarowych z fabryczną analizą ustawień geometrii kół
- czytnik kodów sensorów pomiarowych dla natychmiastowej diagnozy usterek
- prosta nawigacja programem pomiarowym z możliwością jego personalizacji
- pomoce graficzne przygotowania pojazdu do pomiaru i prowadzania prac regulacyjnych
- możliwość corocznych uaktualnień danych fabrycznych z opcją tworzenia własnej bazy
- Program spoiler - automatyczny tryb pomiaru pojazdów sportowych z niskimi spojlerami
- wizualizacja uszkodzeń zawieszenia samochodów powypadkowych na monitorze i wydruku
- Long life Aku - system oszczędzania energii wydłużający pracę zespołów pomiarowych
- 2,4 GHz - częstotliwość pracy modułów radiowych ZigBee dla profesjonalnych zastosowań
- Fast Connect - przewody zasilania awaryjnego wyposażone w niezawodne szybkozłączki
- alternatywne metody kompensacji bicia kół w zależności od posiadanego wyposażenia
model | GeoTest 60 | |
Zakres mierzonych średnic obręczy kół | 12" - 24" | |
Zakres rozstawu kół | 1100 - 1800 mm | |
Zakres rozstawu osi | 1800 - 4700 mm | |
Dopuszczalny nacisk na jedną obrotnicę | 12 kN (~1200kG) | |
Przesuw tarczy względem podstawy obrotnicy | 100 mm | |
ZAKRESY POMIAROWE - Oś przednia | ||
Zbieżność połówkowa | ±12° | |
Zbieżność całkowita | ±24° | |
Wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy | ±22° | |
Pochylenie osi sworznia zwrotnicy | ±22° | |
Pochylenie | ±10° | |
Różnica kątów skrętu kół przy skręcie o 20° | ±5° | |
ZAKRESY POMIAROWE - Oś przednia | ||
Zbieżność połówkowa | ±12° | |
Zbieżność całkowita | ±24° | |
Pochylenie | ±10° |