Urządzenie do geometrii kół GTL Truck - MS Wyposażenie warsztatów samochodowych i SKP

     szukaj     
Przejdź do treści

Menu główne:

Urządzenie do geometrii kół GTL Truck

GTL Truck jest komputerowym urządzeniem do kontroli geometrii ustawienia kół pojazdów dwu- i wieloosiowych: samochodów ciężarowych, autobusów, naczep i przyczep z obręczami w zakresie średnic 14'' - 24''.



Urządzenie pozwala na dokonywanie pomiarów względem osi symetrii ramy pojazdu, która w przypadku samochodów ciężarowych, autobusów, naczep i przyczep jest podstawowym elementem nośnym ich podwozi. Przyrząd wystepuje w dwóch wariantach:

Wersja podstawowa - GTL TRUCK STANDARD

  • Wygodna obsługa urządzenia dzięki komfortowemu wózkowi warsztatowemu, który umożliwia uporządkowane odkładanie podzespołów i akcesoriów pomiarowych oraz bezobsługowe ładowanie zespołów pomiarowych w specjalnych uchwytach
  • Program TRUCK PC z bazą danych geometrii kół "Autodata" do indywidualnej instalacji
Wersja z komputerem PC - GTL TRUCK PROFI

  • Komfortowa  szafka jednostki centralnej zintegrowana z zestawem komputerowym oraz  programem pomiarowym zawierającym bazę danych geometrii kół "Autodata"
  • Wykorzystanie  modułów Bluetooth umożliwia szybkie utworzenie protokołu pomiarowego,  archiwizację w bazie danych klientów oraz jego wydrukowanie


Zalety GTL Truck:

  • szybkie  ustalenie wartości najważniejszych parametrów pomiarowych dzięki  technologii kamer CCD oraz mikroprocesorowemu sterowaniu
  • zespoły pomiarowe z wyświetlaczem i pamięcią zmierzonych wartości pomiarowych
  • kompletny pomiar geometrii kół bez połączeń kablowych
  • możliwość pracy na dowolnym stanowisku pomiarowym dzięki akumulatorowemu zasilaniu
  • precyzyjne czujniki inklinometryczne dla uzyskania wartości kątów pionowych
VIDEO
DANE TECHNICZNE
zakres mierzonych średnic obręczy kół
14 - 24''
zakres rozstawu kół
1500 - 2300 mm
zasilanie
230V 50/60Hz
dopuszczalny nacisk na jedną obrotnicę
57,5 kN (~5750 kG)
pojemność pakietu akumulatorów
1800 mAh
zakresy pomiarowe
zbieżność połówkowa
+/- 12°
zbieżność całkowita kół przednich
+/- 24°
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy
+/- 18°
pochylenie osi sworznia zwrotnicy
+/- 18°
pochylenie+/- 6°
DO POBRANIA
 
© Małgorzata Staniszewska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego